J. Basanavičiaus g. 36, 57288 Kėdainiai
Pradžia
Pradžia
Teisinė informacija
Teisinė informacija
Veiklos sritys
Veiklos sritys
E. demokratija
E. demokratija
Aktualijos
Aktualijos
Projektų viešinimas
Projektų viešinimas
Lopšeliui-darželiui „Puriena“ suteiktas Mąstymo mokyklos statusas
Lopšeliui-darželiui „Puriena“ suteiktas Mąstymo mokyklos statusas

Kėdainių lopšelyje-darželyje „Puriena“ taikomą mąstymo gebėjimų ugdymo metodiką įvertino Jungtinės Karalystės Ekseterio universitetas – suteiktas Mąstymo mokyklos statusas. Lopšelis-darželis tapo ketvirtąja akredituota ikimokyklinio ugdymo įstaiga šalyje. Iš viso šalyje yra 6 tokios akredituotos ugdymo įstaigos.

„Mūsų įstaigos prioritetas – naujausiomis tendencijomis grįstas, besikeičiančius visuomenės poreikius atitinkantis ugdymo procesas. Didžiuojamės, kad esame vos ketvirti respublikoje, kuriems suteiktas Mąstymo mokyklos statusas. Mąstymo mokyklos įrankiai bei mąstymo įpročių ugdymas vaidina svarbų vaidmenį kokybiško ugdymo procese, nes moko savarankiškai mąstyti, sisteminti ir nuolat reflektuoti, kuriama motyvuojanti, skatinanti bendradarbiauti ugdymo(si) aplinka, įtraukianti visą bendruomenę, gerėja ugdytinių pasiekimai. Esu tikra, kad šis įvertinimas atspindi ne tik kryptingą įstaigos augimą, bet ir rajono švietimo sistemos pokytį inovacijų link “,  pasiekimu džiaugiasi Kėdainių lopšelio-darželio „Puriena“ direktorė Aušra Nesterovienė.

Unikali mąstymo metodika padeda vaikams pasirengti mokyklai bei suformuoja mąstymo įpročius, reikalingus sėkmingam tolimesniam gyvenimui. Pasitelkiant mąstymo žemėlapius, E. de Bono mąstymo kepures, T. Ryan mąstymo raktus, aukštesnio lygio klausimus bei mąstymo įpročius. Nuosekliai lavinamas vaikų kūrybiškumas, kritinis mąstymas, savarankiškumas, stiprinami metakognityviniai gebėjimai.

 Mąstymo mokyklos statuso procesas apėmė ilgalaikį laikotarpį, susistemintų, apibendrintų duomenų visumą įrodant įrankių taikymą ugdymo procese, gerosios patirties sklaidą rajone ir šalyje.

Lopšelis-darželis „Puriena“ išleido ir metodinę priemonę, grįstą Mąstymo mokyklos metodika.