Rita Merfeldienė
Apskaitos specialistė
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
 
3. Apskaitos specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnysis išsilavinimas, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų ir įgytą buhalterio profesinę kvalifikaciją.
3.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigų ūkinę-finansinę veiklą ir mokėti juos taikyti praktikoje.
3.3. Mokėti dirbti MS Office programiniu paketu, teisės aktų ir kitų duomenų paieškos sistemomis.
3.4. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai žinoti raštvedybos, norminių aktų rengimo ir įforminimo taisykles, būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti.
3.5. Mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
3.6. Turėti gerus organizacinio darbo ir bendravimo įgūdžius.
 
 
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
 
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. tvarko kaimiškųjų seniūnijų socialinių ir kitų su socialine parama susijusių išmokų (socialinių pašalpų, kompensacijų už kurą, socialinių pašalpų mirties atveju ir kt.) finansuojamas iš savivaldybės biudžeto ir valstybės deleguotoms funkcijoms atlikti skirtų lėšų, apskaitą informacinėje sistemoje-finansinės apskaitos programoje “BiudžetasVS” ir kontroliuoja jų panaudojimą;
4.2. patvirtinus savivaldybės biudžetą, sudaro veiklos programoms vykdyti programų sąmatas; 
4.3. tikrina pateiktus socialinių išmokų žiniaraščius ir kitus apskaitos dokumentus, suveda visas ūkines operacijas finansinės apskaitos programoje “BiudžetasVS” ir formuoja mokėjimo nurodymus bankams; 
4.4. sudaro paraiškas lėšoms iš savivaldybės biudžeto gauti; 
4.5. vykdydamas ūkinių operacijų einamąją finansų kontrolę, reikalauja, kad būtų pateikti tinkamai sutvarkyti dokumentai, patikrina įrašų aritmetinį teisingumą, bendrąsias sumas, sutikrina apskaitos dokumentus su apskaitos registrų įrašais; 
4.6. sudaro biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo (forma Nr. 2) ataskaitas už ataskaitinį laikotarpį; 
4.7. teikia duomenis aiškinamajam raštui prie tarpinių ir metinio finansinių ataskaitų rinkinių; 
4.8. pagal savo kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
4.9. užtikrina buhalterinių apskaitos dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.
5. Vykdo rajono Tarybos sprendimus, mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus, skyriaus vedėjo ir kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti skyriaus nuostatai ir pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.
6. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.