Jolanta Gaučienė
Vyr. specialistė
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
 
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
14. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
15. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
16. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
17. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
18. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
20. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
21. Išduoda gyventojams Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, taip pat kituose teisės aktuose nustatytus gyvenamąją vietą patvirtinančius ir kitus faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus, tvarko su gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų susijusią dokumentaciją.
22. Vykdo priskirtas viešųjų pirkimų funkcijas, dirba su  Ecocost programa, CVP IS, CPO, rengia sutarčių projektus, vykdo sutarčių priežiūrą ir kontrolę, registruoja sutartis.
23. Priima ir nagrinėja asmenų prašymus dėl leidimų prekiauti ar paslaugoms teikti, rengia leidimų projektus, tvarko su leidimų išdavimu susijusią dokumentaciją.
24. Priima ir nagrinėja asmenų prašymus dėl leidimo laidoti seniūnijos teritorijoje esančiose kapinėse išdavimo, rengia leidimų projektus dėl leidimo laidoti seniūnijos teritorijoje esančiose kapinėse, tvarko laidojimo ir kapaviečių priežiūros dokumentaciją.
25. Vykdo seniūnijai priskirtoje teritorijoje esančių statinių naudojimo priežiūrą, rengia teisės aktų projektus  susijusius  su  seniūnijos ribose esančių nekilnojamojo turto objektų adresų suteikimu, naikinimu, keitimu  bei tikslinimu, tvarko neprižiūrimų sklypų duomenis, naudojantis adresų suteikimo programa, teikia informaciją Registrų centro adresų registrui.
26. Ruošia seniūno įsakymų projektus personalo klausimais, rengia darbo sutartis, jų papildymus, pakeitimus ir registruoja darbo sutartis, tvarko dokumentaciją.
27. Tvarko seniūnijos archyvą, dalyvauja sudarant dokumentacijos planus, parengia bylas valstybiniam saugojimui, suderina su Kauno regioniniu valstybės archyvu, tam, kad būtų įgyvendinti teisės aktai reglamentuojantys dokumentų saugojimą.
28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
 
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
29.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
29.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
29.4. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
29.6. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
29.7. darbo patirties trukmė – 1 metai;