Violeta Ivanauskienė
Vyr. specialistė
IV SKYRIUS 
FUNKCIJOS
 
5. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.
9. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.
10. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.
12. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.
13. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.
14. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Patvirtinus rajono programinį biudžetą, kontroliuoja biudžetinių įstaigų pateiktų išlaidų sąmatas, sudaro suvestines pagal biudžeto išlaidų funkcinę ir ekonominę klasifikaciją, užtikrinant teisingą duomenų suvedimą.
16. Registruoja įstaigų pateiktas sąmatas „Gautų iš atskaitingų įstaigų sąmatų registre FS”.
17. Analizuoja ir kontroliuoja asignavimų valdytojų pateiktus prašymus dėl sąmatų tikslinimų ir išrašo pažymas-pranešimus apie biudžeto asignavimų pakeitimus, siekiant savivaldybės įstaigų teisingo lėšų panaudojimo.
18. Tvarko savivaldybės biudžeto pajamų planinių rodiklių pakeitimų ir tarpusavio atsiskaitymų su valstybės biudžetu apskaitą, užtikrinant teisingą apskaitos vedimą teisės aktų nustatyta tvarka.
19. Vykdo turto nuomos, įmokų už išlaikymą švietimo, socialinės apsaugos ir kitose įstaigose, lėšų surinktų už prekes ir paslaugas  pajamų ir išlaidų apskaitą ir atlieka tarpusavio atsiskaitymų suderinimus su savivaldybės įstaigomis, užtikrinant teisingą duomenų suvedimą.
20. Vykdo pajamų, gaunamų iš valstybės biudžeto, apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos ir kitų šaltinių, apskaitą,  užtikrinant teisingą duomenų suvedimą teisės aktų nustatyta tvarka ir kas mėnesį apie pajamų įvykdymą pateikia ataskaitas.
21. Renka iš biudžetinių įstaigų S1 – S7 formas, tikrina su Iždo duomenimis pagal ataskaitoje pateiktus duomenis, registruoja gautinų, sukauptų mokesčių sumų pasikeitimus.
22. Teikia LR finansų ministerijai prognozinius duomenis likusiems einamųjų metų  ketvirčiams.
23. Pagal žinybinių archyvų reikalavimus įformina skyriaus dokumentus ir nustatyta tvarka perduoda į archyvą, užtikrinant dokumentų išsaugojimą tolesniam naudojimui.
24. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
 
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
25.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
25.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
25.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
25.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai;