Jolanta Nenortienė
Buhalterė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
1.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigų ūkinę-finansinę veiklą ir mokėti juos taikyti praktikoje.
1.3. Mokėti dirbti MS Office programiniu paketu, teisės aktų ir kitų duomenų paieškos sistemomis.
1.4. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai žinoti raštvedybos, norminių aktų rengimo ir įforminimo taisykles, būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti.
1.5. Mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
1.6. Turėti gerus organizacinio darbo ir bendravimo įgūdžius.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Organizuoja Krakių ir Truskavos seniūnijų (toliau-seniūnijos) finansinę apskaitą.
2.2. Tvarko seniūnijų išlaidų sąmatų finansinę apskaitą naudodamas dvejybinį įrašą finansinės apskaitos programa „Biudžetas VS“.
2.3. Užtikrina, kad seniūnijų visos tinkamai įforminti\os ir apskaitos dokumentais pagrįstos ūkinės operacijos būtų įtrauktos į apskaitą.
2.4. Sudaro seniūnijų biudžeto programų sąmatų projektus, suderinus su seniūnijų seniūnais.
2.5. Sudaro seniūnijų biudžeto išlaidų sąmatas, specialiųjų programų sąmatas ir jų pakeitimus, naudojant dvejybinį įrašą finansinės apskaitos programa „Biudžetas VS“.
2.6. Sudaro seniūnijų biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo ataskaitas nustatytais terminais tam, kad laiku ir teisingai pateiktų ataskaitas finansuojančiai įstaigai.
2.7. Sudaro seniūnijų žemesnio lygio finansinių ataskaitų tarpinius ir metinius rinkinius.
2.8. Atlieka seniūnijų kasinių išlaidų apskaitą, pildo kreditų-asignavimų knygas pagal kiekvieną valstybės funkciją tam, kad laiku ir teisingai būtų pateikiama finansinė atskaitomybė finansuojančiai įstaigai.
2.9. Veda seniūnijų apskaitos registrus, didžiąją knygą.
2.10. Teikia duomenis seniūnijų seniūnams metinei veiklos ataskaitai, veiklos planui ir jo pasikeitimams parengti.
2.11. Derina seniūnijų viešųjų pirkimų sutartis ir paraiškas.
2.12. Atsiskaito seniūnijų su prekes, paslaugas ir darbus atliekančiomis organizacijomis pagal jų sąskaitas faktūras ir sudarytas sutartis, užtikrindamas savalaikį atsiskaitymą su jomis.
2.13. Apskaičiuoja seniūnijų darbuotojų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus, sudaro Nr. 5 memorialinį orderį tam, kad teisingai būtų sudaromos finansinės ataskaitos, pildo darbuotojų asmenines korteles tam, kad užtikrintų savalaikį ir teisingą darbo užmokesčio mokėjimą.
2.14. Formuoja seniūnijų darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraštį, teikia pažymas apie darbo užmokestį pareiškėjams, mėnesiui pasibaigus teikia darbuotojams informaciją apie apskaičiuotą, išskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį. Tvarko darbuotojų asmenines korteles.
2.15. Rengia seniūnijų nustatytos formos statistines ir kitas reikalingas ataskaitas ir teikia teisės aktų nustatyta tvarka Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei kitoms institucijoms.
2.16. Sudaro ir nustatytu terminu pateikia seniūnijų mėnesines ir metines A ir B klasės pajamų deklaracijas tam, kad užtikrintą teisingą GPM apskaitą.
2.17. Paruošia ir pateikia seniūnijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai dokumentus, reikalingus apskaičiuoti nedarbingumo pašalpas tam, kad teisingai ir laiku būtų apskaičiuotos nedarbingumo pašalpos. Sudaro ataskaitas (Forma SAM-01) Sodrai tam, kad užtikrintų teisingą socialinio draudimo įmokų apskaitą.
2.18. Priima ir sutikrina pateiktus seniūnijų darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
2.19. Suveda seniūnijų visas darbo užmokesčio ūkines operacijas į finansinės apskaitos programą "Biudžetas VS".
2.20. Ruošia seniūnijų mokėjimo pavedimus ir juos pasirašo antruoju parašu.
2.21. Atlieka seniūnijų bankinių dokumentų apskaitą, sudaro suvestinius apskaitos registrus, užtikrindamas teisingą finansinių lėšų apskaitą.
2.22. Skaičiuoja seniūnijų atostoginių kaupinius, darbo užmokesčiui skirtų lėšų poreikį, teikia duomenis biudžeto išlaidų sąmatų sudarymui pagal valstybės priskirtas funkcijas, rengia ataskaitas apie etatų skaičių pagal valstybės priskirtas funkcijas.
2.23. Konsultuoja seniūnijų darbuotojus finansinės apskaitos klausimais tam, kad finansinės apskaitos duomenys būtų teisingi.
2.24. Išrašo ir pasirašo seniūnijų sąskaitas-faktūras ir kitus apskaitos dokumentus tam, kad užtikrintų skyriaus funkcijų atlikimą.
2.25. Teikia seniūnijų seniūnams informaciją apie biudžeto programų sąmatų vykdymą ir kitą buhalterinės apskaitos informaciją, susijusią su seniūnijomis.
2.26. Pagal savo kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
2.27. Užtikrina finansinių apskaitos ir atskaitomybes dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.
2.28. Vykdo kitus Apskaitos skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų užtikrintas skyriaus funkcijų atlikimą bei pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.