Egita Daugvilienė
Buhalterė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį ekonomikos arba vadybos ir verslo studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jiems prilygintą išsilavinimą.
1.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigų ūkinę-finansinę veiklą ir mokėti juos taikyti praktikoje.
1.3. Mokėti dirbti MS Office programiniu paketu, teisės aktų ir kitų duomenų paieškos sistemomis.
1.4. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai žinoti raštvedybos, norminių aktų rengimo ir įforminimo taisykles, būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti.
1.5. Mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
1.6. Turėti gerus organizacinio darbo ir bendravimo įgūdžius.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Organizuoja Josvainių seniūnijos (toliau-seniūnijos) finansinę apskaitą.
2.2. Tvarko seniūnijos išlaidų sąmatų finansinę apskaitą naudodamas dvejybinį įrašą finansinės apskaitos programa „Biudžetas VS“.
2.3. Užtikrina, kad seniūnijos visos tinkamai įforminti ir apskaitos dokumentais pagrįstos ūkinės operacijos būtų įtrauktos į apskaitą.
2.4. Sudaro seniūnijos biudžeto programų sąmatų projektus, suderinus su seniūnijos seniūnu.
2.5. Sudaro seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatas, specialiųjų programų sąmatas ir jų pakeitimus.
2.6. Sudaro seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo ataskaitas nustatytais terminais tam, kad laiku ir teisingai pateiktų ataskaitas finansuojančiai įstaigai.
2.7. Sudaro seniūnijos žemesnio lygio finansinių ataskaitų tarpinius ir metinius rinkinius.
2.8. Atlieka seniūnijos kasinių išlaidų apskaitą, pildo kreditų-asignavimų knygas pagal kiekvieną valstybės funkciją tam, kad laiku ir teisingai būtų pateikiama finansinė atskaitomybė finansuojančiai įstaigai.
2.9. Veda seniūnijos apskaitos registrus, didžiąją knygą.
2.10. Teikia duomenis seniūnijos seniūnui metinei veiklos ataskaitai, veiklos planui ir jo pasikeitimams parengti.
2.11. Derina seniūnijos viešųjų pirkimų sutartis ir paraiškas.
2.12. Atsiskaito seniūnijos su prekes, paslaugas ir darbus atliekančiomis organizacijomis pagal jų sąskaitas faktūras ir sudarytas sutartis, užtikrindamas savalaikį atsiskaitymą su jomis.
2.13. Ruošia mokėjimo pavedimus ir juos pasirašo antruoju parašu.
2.14. Atlieka bankinių dokumentų apskaitą, sudaro suvestinius apskaitos registrus, užtikrindamas teisingą finansinių lėšų apskaitą.
2.15. Apskaičiuoja seniūnijos darbuotojų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus, sudaro Nr. 5 memorialinį orderį tam, kad teisingai būtų sudaromos finansinės ataskaitos, pildo darbuotojų asmenines korteles tam, kad užtikrintų savalaikį ir teisingą darbo užmokesčio mokėjimą.
2.16. Formuoja seniūnijos darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraštį, teikia pažymas apie darbo užmokestį pareiškėjams, mėnesiui pasibaigus teikia darbuotojams informaciją apie apskaičiuotą, išskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį. Tvarko darbuotojų asmenines korteles.
2.17. Rengia nustatytos formos statistines ir kitas reikalingas ataskaitas ir teikia teisės aktų nustatyta tvarka Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei kitoms institucijoms.
2.18. Sudaro ir nustatytu terminu pateikia seniūnijos mėnesines ir metines A ir B klasės pajamų deklaracijas tam, kad užtikrintą teisingą GPM apskaitą.
2.19. Paruošia ir pateikia seniūnijos Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai dokumentus, reikalingus apskaičiuoti nedarbingumo pašalpas tam, kad teisingai ir laiku būtų apskaičiuotos nedarbingumo pašalpos. Sudaro ataskaitas (Forma SAM-01) Sodrai tam, kad užtikrintų teisingą socialinio draudimo įmokų apskaitą.
2.20. Priima ir sutikrina pateiktą seniūnijos darbo laiko apskaitos žiniaraštį.
2.21. Suveda seniūnijos visas darbo užmokesčio ūkines operacijas į finansinės apskaitos programą "Biudžetas VS".
2.22. Priima ir tikrina seniūnijos apmokėtus pirminius kasos dokumentus, kad užtikrintų teisingą ir racionalų lėšų naudojimą.
2.23. Skaičiuoja seniūnijos atostoginių kaupinius, darbo užmokesčiui skirtų lėšų poreikį, teikia duomenis biudžeto išlaidų sąmatų sudarymui pagal valstybės priskirtas funkcijas, rengia ataskaitas apie etatų skaičių pagal valstybės priskirtas funkcijas.
2.24. Konsultuoja seniūnijos darbuotojus finansinės apskaitos klausimais tam, kad finansinės apskaitos duomenys būtų teisingi.
2.25. Išrašo ir pasirašo seniūnijos sąskaitas-faktūras ir kitus apskaitos dokumentus tam, kad užtikrintų skyriaus funkcijų atlikimą.
2.26. Teikia seniūnijos seniūnams informaciją apie biudžeto programų sąmatų vykdymą ir kitą finansinės apskaitos informaciją, susijusią su seniūnija.
2.27. Pagal paruoštus kaimiškųjų seniūnijų socialinių išmokų ir kompensacijų žiniaraščius, paruošia pavedimus į bankus.
2.28. Teikia paraiškas savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriui dėl kaimiškųjų seniūnijų vienkartinių išmokų mirties atveju ir paramos užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvą. Ruošia kaimiškųjų seniūnijų mokėjimo pavedimus į banką.
2.29. Teikia kaimiškųjų seniūnijų seniūnams informaciją apie socialines išmokas.
2.30. Pagal savo kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
2.31. Užtikrina finansinių apskaitos ir atskaitomybes dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.
2.32. Vykdo kitus Apskaitos skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų užtikrintas skyriaus funkcijų atlikimą bei pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.