Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Finansuojama iš
Europos regioninės plėtros fondo
Projekto pavadinimas |
Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje |
Projekto tikslai ir uždaviniai |
Projekto tikslas – pagerinti visuomenės pasitenkinimą Kėdainių rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracijos) ir Kėdainių rajono Mikalojaus Daukšos viešosios bibliotekos (toliau – Viešosios bibliotekos) teikiamomis paslaugomis ir asmenų aptarnavimu. Projekto uždaviniai: 1) Įvertinti asmenų aptarnavimo kokybę Administracijoje ir nustatyti esamą vartotojų pasitenkinimą Viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis. 2) Gerinti teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę Administracijoje ir efektyvinti Viešosios bibliotekos paslaugų procesus, siekiant pagerinti lankytojų aptarnavimą Projekto pareiškėjas – Administracija. Projekto partneris – Viešoji biblioteka. |
Laukiami rezultatai |
1) Atliktas Administracijos procesų brandos tyrimas 2) Atliktas gyventojų pasitenkinimo Viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis tyrimas 3) Atlikta Administracijos teikiamų paslaugų analizė ir optimizavimas 4) Parengta Kėdainių rajono savivaldybės piliečių paslaugų Chartija 5) Atlikta Viešosios bibliotekos teikiamų paslaugų analizė ir optimizavimas 6) Apmokyti LEAN metodo naudotojai, vykdomieji darbuotojai, sertifikuoti darbuotojai 7) Atnaujintos Viešosios bibliotekos „Jaunystės“ ir „Liepų“ filialų patalpos 8) Įsigyta RFID įranga Viešosios bibliotekos „Jaunystės“ ir „Liepų“ filialams. |
Įgyvendinimo laikas |
2017 m. spalio mėn. – 2020 m. birželio mėn. |
Projekto vertė |
492 814,44 Eur, iš jų 418 982,27 ES lėšos |
Savivaldybės lėšos |
73 922,17 Eur |
Kontaktiniai asmenys |
Eglė Šileikė, Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vyr. specialistė, tel. (8~347) 44205, el. paštas egle.sileike@kedainiai.lt Egidijus Grigaitis, Bendrojo skyriaus vedėjas, (8~347) 69509, el. paštas egidijus.grigaitis@kedainiai.lt |