Spausdinti
Logotipai Versija neįgaliesiems
Kėdainių r. savivaldybės administracija
Biudžetinė įstaiga
J. Basanavičiaus g. 36, 57288 Kėdainiai
Juridinių asmenų registras
Kodas 188768545
Tel. (8 347) 69 550, Faks. (8 347) 61 125
E.p. administracija@kedainiai.lt

Teisės aktų paieška
Viešojo administravimo kokybės politika
Elektroninės paslaugos
Strateginis veiklos planas
Kėdainių miesto bendrasis planas 2010-2020 metams
E. Žemėlapis
Tarybos posėdžių transliacija

Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203
Balandis
    2020     
Naujienos
2020-04-07
Kaip sveikai maitintis karantino laikotarpiu

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) karantino metu kviečia gyventojus, ypač sergančius lėtinėmis ligomis ir turinčius viršsvorio, labiau pasirūpinti tinkama mityba. Eidami į parduotuvę žmonės turėtų iš anksto susiplanuoti būsimus pirkinius ir atidžiai rinktis prekių krepšelį.

 

Lietuvos dietologų draugija (LDD) parengė rekomendacijas, padėsiančias palaikyti karantino metu sveiką mitybą.

Pirma, patariama prieš perkant maisto produktus būtinai pasidaryti maisto produktų sąrašą. Tai padės sutrumpinti laiką, praleistą parduotuvėje ir sumažins riziką užsikrėsti koronavirusu.

Gyventojų prašoma vengti vartoti alkoholinius gėrimus, nes jie silpnina imuninę sistemą, kuri šiuo metu mums ypač svarbi kovojant su COVID-19 infekcija. Be to, vartojant alkoholinius gėrimus didėja atsipalaidavimas, mažėja atsakomybės jausmas, didėja traumų pavojus. Taip didėja depresijos, nerimo, panikos atakų tikimybė.

LDD rekomenduoja per dieną suvartoti nors 300 g daržovių ir apie 150 g vaisių ir uogų. Patariama valgyti daugiau šaldytų vaisių ir uogų, taip pat džiovintų ir konservuotų ankštinių daržovių.

Siūloma nepamiršti į savo racioną įtraukti kiaušinius, konservuotas daržoves ir konservuotą žuvį.

Specialistai pataria ruošiant namuose maistą pirmenybę teikti šviežiems produktams. Verta prisiminti, kad užšaldytus produktus atšildžius, pakartotinai jų atšaldyti negalima.

Gyventojams primenama stebėti suvalgomos porcijos kiekį, o valgyti neskubant, gerai sukramtant maistą. Taip greičiau ateina sotumo jausmas, nepersivalgoma.

Be to, kviečiama nepamiršti riboti druskos ir riebalų suvartojimą, gerti daug vandens, skanauti nesaldintų žolelių arbatų.

 

Atgal  Atgal  
Komentarus rašyti gali tik prisijungę vartotojai

Prisijungti galite čia

 
   
   
     
           
© Kėdainių rajono savivaldybė. Visos teisės saugomos. Sprendimas: Idamas, naudojama SmartWeb sistema